we broke up


Sorry we didn’t let you know sooner… we wanted to be comfortable talking about it 🙂 All is good tho.. Ill be back to putting snakes on liza as soon as I can find a cobra! Love yalll

Loading...

Subscribe to My favorite Ex- Girlfriend Liza:

BUY TICKETS TO OUR SUMMER TOUR HERE:

CHECKOUT OUR PODCAST WHERE WE TALK ABOUT RELATIONSHIPS:

ALL DAVID DOBRIK CLOTHES 15% OFF HERE:

ADD ME ON SNAPCHAT TO KEEP UP WITH OUR VEGAS TRIP: @Daviddobrik

WATCH MY NEW HOUSE TOUR HERE:

Comment how much you love our bunny if you read this!!

ADD ME ON SNAPCHAT TO BE INVITED TO OUR HOUSE NEXT:
@DavidDobrik

Thanks for watching 🙂 Throww it a like if you like throwing stuff!

Turn my notifications on these to be the next shoutout!!

Twitter: @DavidDobrik
Instagram: @DavidDobrik
Snapchat: @DavidDobrik
Vine: @DavidDobrik
Musically: @DavidDobrik

Business email: [email protected]

Other people in the video:

Liza- Twitter; @lizakoshy Instagram; @lizakoshy Snapchat; @lizakoshysnaps

Alex Ernst- Twitter; @AlexErnst Instagram; @Ernst Snapchat; @AlexErnst

Jason Nash- Twitter and Instagram; @JasonNash

Josh Peck- Instagram: @shuapeck Twitter: @Itsjoshpeck Snapchat: @joshuapeck

Scottysire- Twitter; @imnotscottysire Instagram; @VanillaDingDong

Toddysmith- Twitter; @todderic_ Instagram; @todderic_

Zane- Twitter; @Zane Instagram; @Zane Snapchat; @ZaneHijazi

Dom: Instagram/Twitter: @DomZeglaitis

The Gabbie Show- Twitter; @TheGabbieShow Instagram; @TheGabbieShow Snapchat; @TheGabbieShow

Corinna- Snapchat/Twitter/Instagram: @CorinnaKopf

Bignik- Twitter: @BigNik Instagram: @RealBigNik Snapchat; @BignikVine

Heath- Twitter; @HeathHussar Instagram; @HeathHussar Snapchat; @HeathHussar

Seth – @sethfrancois

Jonah Hill- Insta: @nickantonyan

Brandon Calvillo- Twitter; @BJCalvillo Instagram; @BJCalvillo Snapchat; @BJCalvillo

Matt King – Twitter/Instagram/Snapchat: @MattRKing

Carly incontro- Twitter/Instagram: @CarlyIncontro

Erin Gilfoy- Twitter and Instagram: goddess_eriu Snapchat: erin_gilfoy

Jack Dytrych: Twitter: @BigJuicyJack Instagram: jdytrych22

Cailee: Twitter/Instagram: @CaileeRaeMusic

Lindsey: @lindseygroll

Julia Abner- Instagram; @JuliaAbner

Elton Castee- Twitter; @EltonCastee, Instagram; @EltonCastee

Meghan McCarthy- Twitter: @MeghanWMcCarthy

Jcyrus snapchat: @Jcyrusvine .

we broke up

Video credits to Popular on YouTube – Philippines YouTube channel

Lazada Philippines




  • Your reaction?
    Now I Know Now I Know
    0
    Now I Know
    Wow! Wow!
    0
    Wow!
    Surprised Surprised
    0
    Surprised
    Lol Lol
    0
    Lol
    Nice Nice
    0
    Nice
    Sad Sad
    0
    Sad
    Love It! Love It!
    0
    Love It!
    Angry Angry
    0
    Angry
    WTF WTF
    0
    WTF

    we broke up

    Comments 37

    1. omg. okay. i'm glad you two are still friends, because that's definitely always good after a breakup. but ugh. I love you guys, and most importantly, i love you liza. i know i don't know you on a personal level and only see you through a screen, but i'm 100% positive that you're one of the best, most kindest people on the planet. xx, i'm hoping that you feel better soon.

    2. Omg you guys were my favourite couple and you still are as you said it just takes time love you guys so much and it’s amazing that ye are still best friends I love that ❤️💕💕❤️❤️💕❤️😂😂😂😘😘😘

      Btw Liza f***king cursed Jesus that was the best thing ever

    3. That's a whore…..she found a different dick. And she tries to justify it. If he's so great then why break up with him. She is so full of shit. She's been making videos with guys she's blowin. Ahahahaha. BULLSHIT

    4. You know the love was real when you can still play around and joke around and not be serious. I really hope you two are brought back together in the future 🖤

    5. Whenever I felt sad or I was having a bad day I only watched David and Liza and I immediately became happy, they are THE BEST COUPLE I have ever seen, I hope they are happy wherever they are, Liza I do deal with self-love too and I know it’s hard and you wonder if you will ever love yourself, and I assure you that you will, you made MILLIONS of us happy and now it’s time for you to be happy, both of you are AMAZING people that deserve everything in this world. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    Comments are closed.

    log in

    reset password

    Back to
    log in